YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Monday 21 January 2013

Eerste contact

Het eerste contact met mijn gastgezin vond gisteren plaats, dankzij Laure-Anne ben ik te weten gekomen dat Leonora Canolli (leerlinge van de Zweedse school) Twitter heeft. Vol enthousiasme heb ik haar opgezocht en ben ik haar beginnen volgen.

Het blijkt echt een heel lief meisje te zijn want ze zei dat ze er naar uit keek om mij te ontmoeten, wel, IK OOK!

Nog een leuk weetje kwam ik te weten toen ik een gesprek had met haar op Twitter : ze blijkt nog 3 broers en 3 zussen te hebben(!!!!) Dat zal voor mij een openbaring zijn, aangezien ik het gewend ben om maar met 3 mensen (in totaal) thuis te zitten.

Volgende week, op dit exacte uur ben ik al meer dan een hele dag in Zweden.

SPANNEND!!!

0 comments:

Post a Comment