YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Wednesday 30 January 2013

Na regen komt... gewoon droog weer.

11:10
Het verbaasd me hoe snel iemand nieuwe gewoontes aan kan leren. Zo begin ik al echt een ritme te krijgen hier, vooral in de ochtend. Om half 6 loopt onze eerste wekker af, dan snoozen we nog tot kwart na 6 en dan proberen we uit ons bed te komen.
Eerst ga ik naar de badkamer en daarna Laure-Anne, want de rest van de kinderen zijn op dat moment nog niet wakker dus is het nog lekker rustig&stil.
Daarna drink ik koffie en maak ik me verder klaar. Laure-Anne heeft dan vanmorgen toch eindelijk de stap gezet om (hohooo, durver!) in de kasten naar haar lunchpakket te zoeken. Ben ik zelf dus ook al wat geruster, anders zie ik haar binnenkort niet meer lopen! Haha. Als iedereen klaarstaat vertrekt de vader naar buiten om de auto te halen en doen we onze schoenen en jassen aan. Vanmorgen regende het, en wat was nu net het ENIGE waar ik niet op voorzien was? Jawel, regen!
De autorit naar Skultuna begint ook te wennen, ik bedoel, een slipbeurt meer of minder doet er ook al niet meer toe. Maar toch ben ik stiekem blij dat ik maar een klein stukje mee in de auto moet!

Ik heb zin in vanavond, we gaan met de Belgen en de studenten waar ze verblijven iets eten na ons werk en daarna gaan we naar de film, ik ben benieuwd hoe laat we thuis zullen zijn (hopelijk heelhuids).
Het is wel goed dat we de groep blijven zien zo af en toe na het werk enzo, anders zouden we bijna vergeten dat we niet alleen hier zijn (want soms zou je dat durven vergeten in het bos met de wilde beesten).
Het weekend zie ik ook helemaal zitten, zaterdag zullen we een bezoekje aan Stockholm brengen én we kunnen uitslapen, tenminste als de 7 kinderen dat toelaten... maar we gaan het toch wel even uittesten!
Zondag is nog een verrassing, maar ik hoop stiekem wel dat we eens met het gezin een activiteit gaan doen, want ik lees bij de anderen dat zij dat ook doen!


Dit zijn de 4 jongste "monstertjes", ik zou de namen willen typen, maar ik vrees dat ik geen idee heb hoe je ze schrijft (laat staan uitspreekt).
 
 
Mijn stage had vandaag al iets meer werk voor mij in petto, ik mocht op het bureau meewerken met Catharina. Joepie! Zo leer je tenminste wat Zweeds, alle documenten en computerprogramma´s zijn namelijk in het Zweeds.
Catharina vond dat ik over heel snel mee weg was, ondanks dat het een andere taal is. Goed gedaan Renée! (zal het zelf al maar zeggen) Rond een uur of 11 viel het werk echter wel even stil.
 
 
13:00
 
De middagpauze was zoals altijd heel erg gezellig! Vandaag was het EINDELIJK zo ver... ik heb köttbolar gegeten!!! En meteen zag ik dat het goed was (en het smaakte ook super).
Ik zal morgen in mijn blog vertellen over de rest van de dag en over de avond in de stad, maar voor nu...
 
SEE YOU TOMORROW! ♥