YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Friday 1 February 2013

Hogedruk & Hockey

Dag allemaal,

Ik begin me steeds meer 'thuis' te voelen in het gezin, alles begint stilaan te wennen en ook zij komen steeds losser.
Ook het ochtend ritueel (slippen met Albanese muziek op de achtergrond) wordt een gewoonte.

Op mijn stage zijn de mensen allemaal even vriendelijk en de mannen van de productie zijn mijn maten. Haha. Volgens hen ben ik een natuurtalent aan de hogedrukmachines (die dienen om het steunmateriaal van de producten weg te halen.
Ik was ook later begonnen, dat hadden ze mij gevraagd eergisteren. Daar zeg ik geen nee tegen.

Gisteravond hebben we LEKKER gegeten, pasta! En vandaag nemen we de restjes mee naar het werk samen met köttbullar!
Ook vroeg Leonora of we meewilden naar een ijshockey wedstrijd, NATUURLIJK!
Cédric en Robbe waren daar ook en het was een leuke avond! Zoiets zie je in Turnhout niet!
Na de wedstrijd zijn Laure-Anne en ik voor het eerst op onze smikkel gegaan hier in Zweden, gelukkig hebben we onszelf geen pijn gedaan. De hockeywedstrijd was zoals ik het noemde : "Veel geweld voor weinig geld!" Haha. Maar gelukkig heeft ´ons´ team wel gewonnen met 4-3.

Verder hebben we nog een tijd met het gezin gepraat toen we thuiskwamen, zelfs de oudste zoon deed voor het eerst zijn mond open! Kortom het was heel gezellig!

Vanavond gaan we bowlen met de Belgen en de Zweedse studenten, ik ben benieuwd of we 'strike' zullen gaan of niet met mijn bowlingkunsten. Wish me luck! ;)

Tot snel!!!