YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Sunday 3 February 2013

Stockholm en sauna

Gisteren gingen we naar Stockholm met de groep belgen. Ik vond het echt een prachtige stad en het was een leuke dag samen met de groep. Toch denk ik dat we vrij weinig gezien hebben, maar de ijsbar was een mooie afsluiter van de dag! 
Er zijn veel leuke foto's gemaakt en we hebben vooral veel gezellige winkeltjes gezien, maar ik heb niets gekocht! 
In de ijsbar mochten mensen onder de 18 geen alcoholische cocktail drinken, maar gelukkig kon ik mijn bonnetje met Shana wisselen (bedankt daarvoor!). 

Na ons bezoekje aan Stockholm moesten we afscheid nemen van Rudy&Theo, die vertrokken de dag erna terug naar België, maar bleven nog een nachtje in Stockholm. We konden wel Karolien&Brigitte verwelkomen in Zweden! 
Donderdagavond gaan we met z'n allen naar Les Misérables kijken, dit betalen zij voor ons (nog eens, bedankt daarvoor!). 
Ik vind het goed dat we af en toe een activiteit doen met de groep (ook zonder de Zweden), zo hebben we het idee van een soort schoolreis en zo zien we natuurlijk de anderen ook regelmatig een keertje. 



Een geslaagd dagje Stockholm! 


In de ochtend zag ik ook ons huis voor het eerst in het daglicht, en ook de omgeving, Laure-Anne en ik zeiden tegen elkaar op hetzelfde moment dat we nu echt verliefd waren op het land! 
Het was een prachtig zicht, de zon en de sneeuw en de bomen... wauw! 

Ons nederige stulpje. 
 Onze drukbevolkte straat. 
Het uitzicht van de omgeving. 

's Avonds toen we terug aankwamen in ons eigen stadje bleek één van de vrienden van een Zweedse student van onze groep een feestje bij hem thuis te organiseren. 
Ik was zo moe en voelde me niet al te goed, ik had geen zin om te gaan, en ook stond ons gastgezin klaar aan het station om mij en Laure-Anne op te pikken. 
Ik wist dat Laure-Anne heel graag wilde gaan en dus zei ik dat ik gewoon met hen naar huis ging en dat zij dan bij Hanne kon slapen die nacht. 
Dat was hoe het ook ging, ik ging met Leonora en haar moeder mee naar huis. Het was thuis verbazend gezellig, er heerste zelfs een GEZELLIGE drukte! 
Meer dan 2 uur heb met Leonora en haar moeder zitten babbelen aan de keukentafel en ik hielp met de tafel afruimen en alles in de afwasmachine laden enz. 
Daarna stelde Leonora voor om een girlsnight te houden : sauna, gezichts- en haarmasker, film en popcorn. Hoe kon ik dit afslaan? Halverwege de tweede film merkte ik dat we allebei moeite hadden met onze ogen open te houden, dus heb ik dat kind uit haar lijden verlost (en mezelf ook) en heb ik dus de film afgezet. Daarna gingen we allebei slapen, en wonder boven wonder kon ik uitslapen tot 9 uur, dat deed me ongelofelijk veel deugd! 

Tot snel lieve schatten! 
Nog een weekje! 

3 comments:

  1. Leuke foto's en zo te lezen heb jij nog een hele leuke avond gehad :) Dat is echt geweldig :)
    xxx

    ReplyDelete
  2. Het klinkt allemaal erg goed en gezellig.
    Ik ben echt blij voor jullie. Mooi ook dat je zo'n ervaring mag meemaken en allerlei nieuwe indrukken en gewoonte kunt leren kennen.
    Enjoy xoxo

    ReplyDelete
  3. Zeer mooie verhalen weer lieve schat! Amuseer u ginder nog en doe zo voort! Groetjes xx

    ReplyDelete