YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Friday 8 February 2013

De allerlaatste

Ja, ons Zweeds avontuur zit er bijna op... Morgen vertrekken we HEEL erg vroeg naar Stockholm Airport. Mijn koffer is al ingepakt (alles is er van ver in gemikt) en nu kan het niet snel genoeg gaan voor mij!

Mijn laatste dag op stage is vrij saai, ik dacht dat ze zeiden dat het superdruk zou zijn, maar dat valt goed mee... Toch zal ik mijn stageplaats en mijn collega's missen als ik weer in België ben! Ze hebben me meteen opgenomen in hun groepje, we hebben veel gelachen; gezongen en moeite gedaan op ons Engels.
Vooral dat laatste heeft ons veel gelach bezorgd, zo wist Cristiaan eergisteren niet hoe hij 'schaap' in het Engels zeggen moest en dus maakte hij (heel erg goed) het geluid na. Ik kreeg spontaan de slappe lach en iedereen zat mee te lachen binnen de kortste keren.

Vanavond gaan we film kijken in Leonoras school, we kijken 'A walk to remember' ... Of de 2 jongens in ons gezelschap dat wel leuk vinden is maar de vraag natuurlijk! Maar meisjes kan je daarmee altijd verleiden. Ik ben wederom benieuwd.

De film van gisteren (Les Misérables) was voor mij persoonlijk een groot succes! Ik heb van ieder moment genoten, ondanks dat zelfs de normale dialogen gezongen werden. Dat hoorde ik op den duur zelfs niet meer. Het is zo'n meeslepend verhaal en de acteurs zijn stuk voor stuk zo goed! Ze hebben me ook allemaal verrast met hun zangtalent... Ja, die Hugh Jackman heeft weer punten gescoord bij mij!

Lieve mensen, op dit uur morgen, ben ik waarschijnlijk al thuis... I'm coming home! :D be prepared!

Hey då!

1 comments:

  1. ik ben me al helemaal aan het voorbereiden
    :)
    Ik zal ook heel blij zijn hoor !!!!
    Was blij alles te kunnen volgen op je Blog en van de leuke manier van schrijven.
    (heb je vast van je moeder)
    Groeten aan al je collega's en gastgezin voor alle goede zorgen.
    xoxo
    i morgon

    ReplyDelete