YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Wednesday 6 February 2013

Sneeuwhappen

Hallo iedereen!

Vandaag was over het algemeen een hele leuke dag, hoewel ik echt doooodmoe was (ik viel tijdens de lunch zelfs in slaap) en ik een supersaai werkje moest uitvoeren op mijn stage. Vond het wel grappig dat ze tijdens de fika "ruzie" aan het maken waren omdat de mannen van de productie mij terug bij hen wilde en Jenny wou mij op het bureau hebben. Wat is het toch fijn als je zo geliefd bent! Haha. Jenny won het gevecht en morgen mag ik weer bij de mannen meedraaien.

Maar dat was niet de eerste krachtmeting van de dag, in de ochtend toen we naar de bushalte reden met de vader van Leonora, stond er een zeer koelbloedig hert op de weg. Dat beest weigerde om van de weg af te gaan.... tot de vader eens flink toeterde, toen besefte 'ie dat het de keuze had : weglopen of plat gereden worden door een 'tadderak' van een auto.
Iedere keer dat ik de bus moet nemen stap ik met een klein hartje in, ik vraag me telkens af hoe veel ritten er nog op die kaart staan... Ik zal het wel zien zeker. En als het zo ver komt dan hoop ik dat de buschauffeur geen engels spreekt en dat hij me gewoon laat meerijden, haha!

Morgen is het de voorlaatste volle dag hier in Zweden, het is snel gegaan vond ik zelf nog. Ik heb het hier naar m'n zin gehad, maar ik kijk stilaan wel uit naar de thuiskomst. Lekker rustig! De drukte hier begint echt op mijn systeem te werken, ik ben altijd moe als ik ga slapen val ik als een blok in slaap (Laure-Anne kan dat beamen) en als ik wakker wordt dan heb ik het gevoel dat ik een nachtje heb doorgedaan. Waarschijnlijk heeft het donkere weer er ook veel mee te maken, maar een drukte in huis maakt dat niet makkelijker.
Ik heb vandaag Leonora's haar gekleurd en gisteren voor het slapengaan dat van haar zus nog. Ze zijn allebei heel erg tevreden over het resultaat, misschien een verborgen ambitie voor kapster ... of zouden het de genen zijn?!

Morgenavond gaan we met de belgische groep en de leerkrachten hier naar de film Les Misérables, ergens wel stom, want die had ik thuis graag gekeken met ons mams en Daniël. Maar, die kans ga ik niet laten liggen aangezien ik het zelf niet moet betalen!
Vrijdag na het werk gaan Floor, Katrijn (en co) en ik ons geld opshoppen in de stad en daarna gaan we naar het ABB Insdustrie Gymnasium voor een afscheidsactiviteit (films en pizza).
Vanaf dan is het enkel nog de uurtjes tellen voor we naar het station moeten gaan en vanaf dar naar Stockholm Airport gaan en dan natuurlijk naar België! Misschien dan mijn blog veranderen in "Bye Bye Sweden, Hello Home Sweet Home"??? Haha.
Vroeger geloofde ik niet in het spreekwoord "Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens", maar dat is wel heel letterlijk hier, de tijd gaat hier zo traag overdag, maar 's avonds vliegt 'ie voorbij! Als het nu nog eens omgekeerd was... dat zou leuk zijn!

De jongens zijn op dit moment bezig met de sneeuwscooter, ze vroegen of ik ook mee wou doen... Normaal zou ik dat maar al te graag doen, maar aangezien ik de rijstijl van de vader ken en ook omdat ik net gedoucht heb, zei ik nee.
Misschien doet er zich nog wel een kans voor één van de komende dagen, het zal toch wel blijven sneeuwen vrees ik. Ooh please, laat het in België NIET gaan sneeuwen, of ik word helemaal crazy!!!

Lieve mensjes, nog eventjes en ik ben weer zéér aanwezig! Geniet nog van de rust zou ik zeggen!

Slaapwel en tot morgen.

0 comments:

Post a Comment