YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Sunday 10 February 2013

Home sweet home

Ondertussen ben ik al een hele dag terug in België en ik ben stilaan ook bekomen van de reis en het avontuur. Gistermorgen was er nog de klap op de vuurpijl, we zaten vast in een sneeuwstorm (met sneeuw van een halve meter hoog) en moesten 2 keer de auto een heel eind vooruit duwen... we waren net op tijd aan het station om de bus te nemen naar Bromma Airport.
In Bromma bleek dat we naar een ander vliegveld gebracht moesten worden omdat het vliegtuig van daar uit zou opstijgen. Eenmaal op het vliegtuig kregen we gratis cakejes, chocolade en drank om de vertraging wat goed te maken. Het maakte mij allemaal niets uit, zolang ik die dag maar thuis zou geraken was het mij gelijk!

Ik wil graag nog even iedereen bedanken die deze ervaring mogelijk hebben gemaakt; iedereen die mijn blog (al-dan-niet dagelijks heeft gevolgd) en natuurlijk ook de mensen die mee in Zweden zaten (leerkrachten en leerlingen) en voor de afwisseling in activiteiten zorgden.

Tack så mycket!

1 comments:

  1. Hey Meis, we hebben genoten van alle avonturen en leuk dat we alles op de voet konden volgen.
    Maar ook heel fijn dat je weer gezellig terug thuis bent.
    _____________________________

    Message to the Family Canolli;

    We like to thank you all for taking care of our dauther these two weeks.
    We where glad you gave her the opportunity to learn another important life lesson.
    And she was able to grow as a person.

    greetings
    Patrick and Ingeborg
    xxx

    ReplyDelete