YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Friday 1 February 2013

Eerste werkweek : check!

Mijn eerste werkweek zot er bijna op nu, en ik heb het echt naar m'n zin gehad! Ik ben klaar voor de 2de week, maar eerst..... Weekend! :D

Vanmorgen werd het ochtendritueel lichtjes verbroken, in plaats van met 4 in de auto te zitten zaten we opeens met 6 personen erin gepropt. Heeeeel erg verantwoordelijk, de broer zat vooraan bij Leonora op de schoot en de zus zat tussen mij en Laure-Anne. Comfortabel is anders, maar het ging net.

Op mijn stage was het te merken dat het bijna weekend was, iedereen was extra vrolijk en ging ook vroeger naar huis.
Dat vond ik natuurlijk niet erg, ik had rond 4uur met Laure-Anne en Leonora afgesproken aan de McDo, we gingen daar iets eten (op de kosten van haar school) en daarna vertrekken we naar Rocklunda om te gaan bowlen! I heb er zin in, ook al weet ik niet wat ik ervan zal bakken.

Morgen krijg je dus het hele verhaal te horen over de avond. Maar ik kan jullie wel geruststellen over deze eerste week, hij viel reuze mee! En ik vond hem best snel vooruit gaan, ook al lijkt het 's ochtends niet vooruit te gaan, een uur lijken er ineens 2.
Maar ook dat is geen minpunt! En op de bus slaap ik meestal nog een half uurtje dus vind ik het wel oké.

Lieve mensjes, don't worry, I'll be back soon! ;) (en stiekem is het echt wel : oost-west, thuis best.... In mijn eigen nest)

Hey då!

0 comments:

Post a Comment