YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Tuesday 5 February 2013

Waar zijn die elandjes?!

That is the question! Iedere ochtend in de auto zoek ik in het open landschap naar elanden, niks te bespeuren tot nu toe.... Jammer, zou heel de Zweden-ervaring wel afgemaakt hebben. Maar, wie weet... Het zijn nog 4 dagen om te zoeken en (hopelijk) te vinden.

Het had de hele nacht gesneeuwd (ondertussen ook de hele dag) en het pak dikt alleen maar verder aan. De vroege ritjes met de vader worden opnieuw een steeds grotere beproeving!

Op mijn werk ving ik tussen alle Zweedse gesprekken 3 verstaanbare (interessante) worden op. Namelijk: criminologie, "polis" en de naam van mijn favoriete machine. Met die machine maken ze trouwkoppels, tekenfilmfiguren etc fotografisch na.(zie fotos).Toen ik opkeek was het onderwerp veranderd, nu ben ik nieuwsgierig. Haha.

Vanavond zijn we naar een shoppingcentre in Västerås geweest, ik heb gewoon mee gewandeld door de winkels, ik HAAAT winkelen! Maar get was leuk om te zien allemaal, leuke schoenen en kleren gezien (mama? Papa?).
In de auto was het supergezellig het laatste halfuur, de broer; jongere zus en Leonora zaten bij in de auto en de broer had door dat we de muziek van The Fray en The Script konden accepteren. Dus zette hij daar muziek van op (luid) en we zongen allemaal luidkeels mee in de auto! Super! :)

Eenmaal terug thuis aangekomen, moesten de lekkere dingen die ze gekocht hadden in de winkel eraan geloven. We hebben echt van alles gesnoept: popcorn, ijs, frozen yoghurt, cake en snoepjes!
Het was een leuke avond vond ik :) zo mogen ze allemaal nog zijn vanaf nu.

Tot binnen 3,5 dag ongeveer! ;) hou je goed België!




1 comments:

  1. Point taken!!; Wanneer gaan wij dan samen winkelen in Västerås???
    Ik moet dat wel inplannen natuurlijk
    xoxoxo

    ReplyDelete